Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Jag förstår

Zelly slopar bindningstiden

Företaget Zelly är en ny spelare inom mjukvara och som vill nischa sig som en helhetsleverantör utan bindningstid.

Vad är Zelly?

– Zelly är ett snabbväxande, ungt it-bolag som specialiserar sig på Software as a Service-tjänster. Vi är stora inom Office 365, jobbar mycket med infrastruktur som Netscaler, Citrix, bygger fjärrskrivbord och den typen av arbetsplats som tjänst för företag.

Vad är er grej?

– Det som gör att vi sticker ut på marknaden är att vi först och främst vill vara en helhetsleverantör för våra kunder – en single point of contact. Men vi försöker också revolutionera it-industrin genom att jobba utan bindningstider. På så sätt ska vi garantera så bra support som möjligt, och det är vi ganska ensamma om.

Ni satsar också på kundnöjdhet, men det gör väl alla?

– Ja men precis, för oss är kundnöjdheten det viktigaste. Vi vill att företagen ska vara trygga, glada och nöjda med oss och genom att inte ha några långa avtalstider så måste vi vara på tårna. Vi måste garantera att våra kunder är nöjda, annars så lämnar de oss. Och det har visat sig att kunderna lämnar inte, de stannar kvar. Vi satsar på kundnöjdhet – på riktigt.

Hur ser er verksamhet ut i framtiden?

– Det är svårt att säga vart vi kommer att vara, men vi kommer att vara en stor spelare i Stockholm och förhoppningsvis runt om i hela Sverige.

5 oktober 2017 Uppdaterad 8 december 2017 Reporter Fredrik Adolfsson digit Foto Fredrik Kron

Rekommenderad läsning